Reklam jest dużo i są prawie wszędzie. Od gazet, przez Internet aż po wielkie bilbordy. Jest rzeczą normalną, że firmy i korporacje chcą sprzedać swój produkt lub swoją usługę w jak największej ilości. Od tego istnieją całe działy marketingowe, które są opłacane po to żeby jak najlepiej zaprezentowały światu daną rzecz.
Niekiedy wtedy cała ekipa, większa bądź mniejsza staje na głowie albo wręcz przeciwnie. Idą po najcieńszej linii oporu po prostu żeby zrobić i już. Nie uchodzi uwadze, że większość reklam wydaje się taka być i to właśnie z takiego powodu większość z nas je po prostu przeczekuje.
Inną sprawą jest, że takie działanie też jest przewidziane oraz pożądane. Długotrwałe bombardowanie człowieka tym samym, powoduje zagnieżdżenie się informacji w mózgu, a ta w odpowiednim momencie może zacząć pracować, co w późniejszym terminie przełożyć się ma na zdecydowanie się za zakup produktu. Działanie może i nie najambitniejsze ale skoro działa to raczej nikt nie zdecyduje się na zaniechania stosowania go w imię idei. Jeśli idea nie przekłada się na pieniądze to raczej marne szanse, że przetrwa zbyt długo, jeżeli mowa jest o idei mającej bezpośredni kontakt z ekonomią i gospodarką. Takie rzeczy po prostu nie przechodzą.